För det är söndag idag..

Hejsan hoppsan!
Sitter vid datorn en snabbis medans lillfia sitter bänkad framför Pippi med lite godilodis! Vaknade imorse av att någon låg och enstirrade på mig och sken upp som en sol när jag tittade tillbaka. Dock var de första orden hon uttalade:

"Madde.. VART har du gjort av mitt godis?!"

hahah, ja du. Men kan ju lugna allas nerver med att säga att vi åt inte godis, utan vi klev upp då för två timmar sen och käkade frulle framför Lotta på bråkmakargatan! .. Men nu sitter hon och smaskar på några chokladbitar! Vet inte alls vad vi ska hitta på idag, kanske bara ta de lugnt och mysa? Låter som en bra idé.

Bilder kommer väl senare kan jag tro då jag inte har nån datakabel med mig. Men först ska jag lyssna klart på Kissing You med Dess´ree. Låten som spelas i Romeo+Julia, en av världens bästaste filmer!!


Kommentarer
Postat av: Emmis

svar; haha jaa klart du får ;) Men jobbar ganska så mkt denna vecka men nästa vecka har jag inge jobb på schema vad jag vet ;)

2010-08-09 @ 20:12:56
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: Emmis

haha jaa men då är du ju inte ensam iaf om att bli arbetslös ;) haha Ska du? Jaa jag får allt ta och fundera för de ser ju så grymt mysiga ut =D <3

2010-08-09 @ 21:14:28
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0