Trötter - butter - toker.

Hejsan hoppsan, efter en fullspeckad dag e jag helt slut! Haft två prov idag, sen har det bara gått utför resten av dagen. Skulle åka och handla på ICA strax innan de stängde, väl på parkeringen när jag klev ur bilen insåg jag att jag tappat ICA-kortet så det var bara att vända hem och leta på gården, då hade jag tappat det så de hade trillat ner i mammas skor i baksätet och då var det redan för sent att åka tillbaka.
Sen så har det bara varit påfrestande dag för övrigt, så idag blir det varken teckningar eller fotografier, bara en text.

Men jag vill tacka för alla tips som jag fick på vad jag ska göra med väggen, ni har gett mig lite mer insperation, men jag tror inte att det går att sätta upp några tavlor eller dylikt där för väggen är stenhård.. Säkert stenvägg bakom eller någonting..

Men imorgon kan jag nog lova en ny teckning och förhoppningsvis (Om vädret tillåter) några fina bilder!!

Godnatt världen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0