"Vilken färg har själen älskling?"

Sådär, då har bloggen fått sig ytterligare ett facelift, har setat länge och försökt fått till den rätta rosa färgen, den som typ skriker "MAAAADDDE!!!" och jag tycker att jag träffade rätt ganska bra om jag ska vara ärlig!

Haft en ganska händelserik helg, varit till borlänge både i fredags och lördags. Sen så sov jag över hos Julia från igår till idag, och vi "kidnappade" Therese igår och satt och kikade på film till sent på natten, det var ganska kul!! ..

Köpte ett jätte fint nagellack i Borlänge igår:


Nu blir det till att kika på någon film, sedan recensera(?) den, efter det blir det nog att fara till S&A en sväng! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0