801:e inlägget!

Hej och hå, 800 inlägg redan? .. Haha, det e ganska mycket...
För att fira det så tog jag lite foton, men det blev bara en som blev bra.


Så skulle jag ta krot på filmerna, men Maja villa mer än gärna vara ivägen! så det tog sin lilla tid innan jag fick en kattfri bild !



Jag har det den där Definitely Maybe. Och för tillfället rulllar introt till Revolutionary Road. Jag minns när jag satt och skrev om denna här i bloggen, jag som skulle gå på den på bio och massa! Och först NU ser jag den för första gången, hehe. Bättre sent än aldrig? Men oj vad de har förändrats, båda två, till utseendet!

Det är tydligen fler än bara de två som är med från Titanic i denna filmen, intressant!

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har:) Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul tycker jag :) Kraaaam! :)

2010-01-10 @ 16:20:41
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Nataya

Sv: Jaha okej! :D Jag hade faktiskt en Nikon D40 förut, men sålde den! Puckad som jag är :( Det är nog det jag ångrar mest på hela jordklotet, haha! Men nu är jag glad igen eftersom att jag har köpt en Canon eos 450D istället :D



Vart sa du att de där barbapappa figurerna fanns någonstans? ^^

2010-01-10 @ 19:09:09
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0