Besöksrekord igår!

Kolla vilket enormt hopp i statistiken jag fick igår!
Fundra vad jag gjorde som var så annorlunda?
Hehe, men det gillas! Riktigt mycket!
Det var faktiskt rekordbesök!
Tjihooo!

Och jag har tråkigt, och min bil har fryst igen så jag kan inte ta mig någonstans, och det är mörkt och kallt som h-e utomhus. Och det blir en massa och här. Kan ju tillägga att jag börjar bli hungrig dessutom.

Någon som har något tips på vad jag kan fota? Vart jag ska fota? Det vore lite roligt att testa fota någonting som någon annan tycker att man bör fota! =)

Nej nu blir det till att dra tag i nackhåret och göra någonting, boken läste jag ut igår så den kan jag inte läsa heller. Det får nog bli några Grey's avsnitt före kvällsmaten, låter inte det super?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kul :)

2010-01-06 @ 17:54:28
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

NAJS:D

2010-01-06 @ 18:33:35
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0