Gooood morgon!

God morgon troll! Jag har faktiskt varit vaken längre (Det går inte att sova med de två odjuren på nedervåningen som skäller som idioter när pappa försvinner utanför dörren utan dom) har bara inte riktigt kännt för att blogga förens nu. sitter här i team sportia byxor och stor skön vit hoodie, riktiga latkläder! Ska snart börja göra någonting åt håret.. Jag och mamma ska in till the big city på eftermiddagen så kan ju inte se ut såhär heller! Håret spretar åt alla håll och hela jag ser ut som en zombie!
Nej nu ska jag ringa till far min och kolla om han ska komma hem och äta eller om han äter ute idag så jag måste göra mat själv..

UPDATE: Jag får laga mat till mig själv. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0