hejsan bloggen :) idag har vi haft

6c1206eb26dbc3312d434bb85ea38848.png

hejsan bloggen :) idag har vi haft naturkunskap och då fick vi kolla på celler! Jag fick ta en tändsticka och gnugga inne vid min kind, sen fick vi kolla på mina kindceller. Det var häftigt! Först tänkte jag att det skulle bli hemskt tråkigt och labba men det blev jätte roligt! Synd att vi labbar så sällan, men så kan det vara. Nu sitter jag hemma hos therese i klassen och ser på film. Sen ska vi plugga ekonomi, för vi fattar inget. Så kan det vara. Om det finns någon snäll själ som kan förklara för mig så är det bara att görat! Kom ihåg att rösta på mina bilder i inlägget innan! Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0