Mystiskt ljud och dess förklaring!



Satt här och läste min bok och njöt av tystnaden i mitt rum, så hör jag helt plötsligt ett konstigt ljud. Sådär knorrande och mullrande, men ändå lite kvävt. Jag ser mig omkring men ser ingenting som kan avslöja vart ljudet kommer ifrån, så slutar det helt plötsligt. Jag glömmer bort det i samma sekund som jag låter mina ögon falla in i boken igen. En liten stund senare så börjar det där ljudet igen, vart kommer det ifrån?! Jag börjar leta med lite större engagemang nu. Till slut hittade jag svaret bakom en hög med kuddar, det är min Majsing som ligger och snarkar ner i täcket! Haha, sötan då! ♥

Kommentarer
Postat av: joel

sv; Man kan ju alltid hoppas :)

2010-01-05 @ 22:05:06
URL: http://alltidjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0