Världens sämsta bloggerska?

Usch vilken dålig bloggare jag är! Jag vet! Fy mig!
Men till mitt försvar så har det varit underbart väder, det har varit Ludvika festen, och allting har varit allmänt mysigt på senaste tiedn så har inte haft ork att blogga! Dessutom har jag varit riktigt dåkig på att ha med mig kameran..

Har för övrigt börjat jobba nu, tjihooo pengarna rullar inte! Dessutom är det otroligt sköna tider, 07:00 till 14:30 (Eftersom jag kör post så hinner jag ju inte ta lunch däremellan så man får sluta en halvtimme tidigare eftersom man "tar lunch" när man kommer tillbaka från rundan, vilket för min del är kring halvt tre tiden.)
Ska ringa sjukstugan någon dag för att prata om mitt återkommande problem. *suck* Att skiten aldrig kan ta och bli bra någon gång!!!!! ..

Kan iaf bjuda på en myspys bild som blev fotad 26 Juni 2010, haha ett tag sen!

Kommentarer
Postat av: Kurt-Affe

men du fick inte med dojjorna som hänger på räcket där =)

2010-07-08 @ 02:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0