Dagar, sol & Kent.

Jag får be så hemskt mycket om ursäkt för min otroligt bristande uppmärksamhet till bloggning, men det har varit fullt upp sen jag kom hem från Stockholm.. I lördags så var jag chaffis åt hela familjen, sov över hos Tessa till söndagen och åkte då på cross. Sedan igår vaknade jag ganska sent, åkte med mormor och Emma till Ludvika sen åkte vi hem igen då åt jag sen åkte jag till Ludvika till Therese och var där i evigheters evigheter! ..
Och idag är det meningen att jag ska städa ur lillstugan och göra så att man ka bo i den, alltså besökare. Så jag ska väl plocka ur alla mina grejer som är där, fast det verkar inte vara så mycket som är mitt då jag var upp och kollade igår. Så hade jag tänkt leka med "mina barn" ute i solen och då blir det väl en massa busbilder kan jag tro!!

Nej nu blir det till att bränna en Kent skiva så jag har någonting att lyssna på!!! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0