Lite bilder från studenten..

Nu har det börjat att ploppa upp lite bilder från studenten på mina familjemedlemmars bloggar, men jag väntar nog tills jag får alla bilder i min dator innan jag slänger in nån alls.. Så jag får välja och redigera hur jag vill .. Men ni kan kolla HÄR och HÄR för att få se lite bilder.

Tack så hemskt mycket allihopa för uppvaktadet (?) på studenten och tack så otroligt mycket för alla presenter, hade tänkt ta kort och slänga upp i samma veva som studentbilderna börjar rasa in här. Men tackar lite tidigare iaf!!

Här kommer en bild på världens bästa klass:

och skylten bakom hör inte till oss, utan det är estet som höll på att tracka ner på att hp har så många mammor i sig.. haha!!

Kommentarer
Postat av: Emmis

haha så snyggt och vafan gör jag XD hahah knas bruden <3

2010-06-06 @ 14:27:50
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0