Så var nog det värsta över, kan jag tro!

Sådär, nu tror jag att allting är över!! Peppar peppar ta i trä. Men än så länge har jag känt mig ganska kry, lite öm från typ "botten" av magen upp till typ revbenen, men det är väl näsintill uppenbart att man är. Men jag har fått i mig en kopp med mjölk, vilket var otroligt gott efter att i princip bara kunnat dricka vatten i två dagars tid!!
Så har jag fått i mig några tuggor med potatis och äggsås. Det är nog det som är jobbigast med magsjuka/maginfluensa/matförgiftning (eller vad det nu ännu var jag hade) att man inte får tillbaka matlusten förens flera dagar efteråt. Vilket som sagt var är otroligt jobbigt!! Men den kommer väl tillbaka någon dag här framöver!! Förhoppningsvis till kvällen så man får i sig lite näring och energi. Ska iaf springa ut en sväng sen och hämta en pelletspåse och samtidigt få i mig frisk luft.. Vilket är behövligt, kan jag lova er!!

Och för tillfället ser jag på "Låt den rätte komma in" och det är fortfarande den mest konstigaste film jag sett i mitt liv. Vet inte ens om jag skulle lägga energi på att göra en recension på den ens, för jag vet inte vilka poäng jag skulle kunna ge. Så det får bli någon annan film idag, eller kanske ingen alls då jag recenerade två stycken igår. Vi får helt enkelt se, puss hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0