Vardagsbekymmer!

Är det bara jag som tycker att besöken vid tandläkaren kunde blivit lite lättare att göra om man inte behövde vara förbannad när man kommer in i rummet? För det första så fanns det ingen parkeringsplats inom en mils radie, så jag fick parkera vid AEB för att ens hinna till tandläkaren i tid. Och sedan när man kommer dit stressar för att man har ca 2 minuter kvar tills tiden man var angiven och trycker in personnummret på plattan där och sätter sig.
Sedan sitter man och ser att ens tandhygienist inte har någon kund, men ändå får man inte komma in förens ca 15 minuter för sent för att hon ska tala med en annan anställd. Jag tjuvlyssnade eftersom det fanns ingenting annat som lät, de disskuterade ingenting viktigt alls bara prat om privatlivet!!
Varför ska man alltid behöva vänta hundra år innan man får komma in och sätta sig i stolen för? Det är någonting som gör mig så grymt förbannad så det finns inte!! Det och dåligt med parkeringsplatser, tandvården borde väl få in tillräckligt med pengar för att kunna reservera de 10 parkeringsfickorna som finns utanför istället för att systemets kunder ska ställa sig där, eller har jag fel??
För övrigt misshandlade hon min mun grovt idag, tog bort tandsten med ultraljud(?) gjorde sjukt ont!!

Kände mig som denna underbara unge när jag klev ut därifrån:


Kommentarer
Postat av: Joel

Sv; bäst är du! :)<3

2010-05-20 @ 10:50:08
URL: http://alltidjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0