ÄNTLIGEN kväll!! ..

Efter miljoners filmer (Så som de känns iaf.) en omläggning som inte var från helvetet (Som den igår) och mat som bror bjussade på så börjar dagen lida mot sitt slut..
Nu måste jag bara komma på vad jag ska hitta på imorgon?
Tänk om designen hade varit vrålful så jag hade haft någonting och pilla med på den, men det har jag inte! Eller jo en sak, men de e en grej som är så obetydlig att det kommer inte ens märkas att det blivit någon ändrig.. 

Har iaf spelat iväg på sims nu
 

här är ena tvillingpojken, Bert, som tonåring. Han är teknofob, alltså avskyr han tekniska grejer så är han god och sen minns jag inte vad mer han var.. Hans favoritfärg var vit iaf (Tror jag?) Hans tvillingbror Alfons är bara skit för han e elak och sånt där.. Nog allt att de fick dåliga uppväxter tack vare mig, därefter alla dessa dåliga egenskaper, men men!

Jadu, nu ska jag kika klart på MIB och sedan troligtvis sova, eftersom jag blir super trött tidigt nu och kliver upp tidigt tack vare det (Tjiho?) så är det som sagt var natti natti för mig snart..

Kommentarer
Postat av: julia

haha du är en dålig tonårsförälder madde x)

2010-11-07 @ 13:05:17
URL: http://xholycrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0