bästa läkaren är tiden, men han tar bra betalt.

Jag har setat och glott på designen nu senaste timmarna och jag är så sjukt nöjd och stolt över att jag lyckades göra en sån design som jag vill ha utan att be någon annan göra den åt mig! Jag äger! (Att stärka egot är den bästa medicinen.) Nu ska jag bara komma på vad jag ska göra imorgon, haha!

Datorn som har The Sims 3 på sig är på lagning, tjoho. Så det blir inge sånt spelande..
Men jag ska däremot komma på någonting att blogga om, för mitt blogghumör skjöts till toppen nu när jag fixade en design som jag tycker sk*t mycket om! Kan jag lova er!

Nästa vecka är det dags för Harry Potter, jag och Julia ska gå på den men vi har inte bestämt när med tanke på att hon har skola. Men det ska bli spännande att se den första delen av slutet på denna underbara serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0