Disneydags och The Sims 3!! Härlig lördag!!

Sitter just nu och ser på Disneydags på barnkanalen, opererades som sagt var i Torsdags och det gick väl som planerat! Fast har väl så klart ont nu, så har spenderat i pricip hela tiden sedan dess med att spela The Sims 3, har äntligen fått det att fungera som jag vill!

Spelar med denna tjej som heter Honey Love, och mannen hon friar till heter Ethan Bunch (Eller någonting sånt.) och de är iaf gifta nu och har tvillingpojkarna Alfons och Bert. Får se hur länge jag orkar spela på denna familj, skulle ju egentligen ha skrivit in serienummret på hemsidan så allting fungerar 100% korrekt.. Men det är sånt man får deala med när jag orkar gå upp och nerför trappen..

Jag tycker om The Sims 3 eftersom det är liksom lite mer levande, att folket i staden växer upp och dör precis som i verkliga livet. Fast det är jobbigt att de blir knäppa av att vara på gården för länge så man måste typ "rasta" dem nån gång om dagen.. Dryyygt..

Kommentarer
Postat av: Jennifer Hermansson

Blir att tänka tillbaka på småbarnstiden min kära vän! Då var sims, Disney och tvspel vår hobby :) jag saknar dig!

2010-11-06 @ 10:13:16
Postat av: Madelene - Mina Bilder, Mina Drömmar.

Tänk att året gått så snabbt, haha! Det är så sant som du skrev Jennifer, sims, disney och tvspel var vår hobby! Plus att lyssna på knepig musik, det var nog det vi gjorde mest! Och såg Barbie filmer om jag inte minns fel ;) .. Finns så otroligt många minnen! Saknar dig med!

2010-11-06 @ 10:25:10
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: POOS

HAHA :D Sims är ju lätt de bästa spelet genom tiderna!

2010-11-06 @ 14:03:40
URL: http://poosamatorfotograf.blogg.se/
Postat av: Sandra

Madde! Vad heter stilen du har på rubrikerna i menyn?

2010-11-06 @ 18:11:10
URL: http://motherhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0