Ny design, nya bilder & maskmedelshistoria!

Så var det en ny design på plats då!
Har setat och pillat med den hela dagen, jobbigt men helt enkelt värt det! Resultatet blev ju super! Dock har jag kvar min gamla design på en "underblogg" utifall jag skulle få återfall till den designen igen. Men denna känns lite mer vinter/party aktig, haha! Dessutom så har jag setat ute på en stol i minst 30 minuter för att få till rätta bilden, så sisådär ett batteri till fjärrisen och 304 bilder senare så är jag nöjd, haha!

Dessutom fick jag ta paus för skulle hjälpa mamma att avmaska hästarna, så jag skulle hålla i medans mamma sprutade in i munnen på dom. Och det första Ina gör är att skaka på huvudet så jag fick maskmedel på kinden. Sen tänkte jag inte mer på det så jag fotade klart. Sen såg jag det på bilderna i datorn, klantarsel? OHJA. Men tur att man kan redigera bort det! För hur snyggt hade det varit om jag hade en grön kletklump på kinden(Som det egentligen är) på bilden i headern? hahahha!

Bjuder på två stollbilder:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrålsnygg design!!

2010-11-11 @ 19:17:43
Postat av: Madelene Holmström

Tack du! :)

2010-11-11 @ 20:01:52
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: julia

vad fin du va i håret skrutt :>

2010-11-12 @ 09:43:58
URL: http://xholycrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0