Bara inte du - Katarina Von Bredow

Denna boken handlar om Emma som är bra på att gå balansgång. Hon ballanserar mellan sina skilda föräldrar, sina vänner och det faktum att hon fyller tjugo och plötsligt ska vara vuxen på allvar, med jobb och egen lägenhet. Men när närmaste väninnans pojkvän ringer på dörren och en svindlande närhet uppstår, slaknar linan för Emma och hon börjar vackla. (Information avskriver från baksidan av boken.)

Har nyss sprungit upp till postlådan för att finna denna boken i låddan! Jag har Katarina Von Bredows alla ungdomsböcker nu! Äntligen! Min samling är komplett, ända tills hon skriver ny bok det vill säga!

Katarina är min absoluta favorit författare, man slukas av hennes böcker och det känns nästan som om man själv är med i boken.

Så nu ska jag kasta mig på sängen och stäckläsa denna boken tills det är dags för Grey's till kvällen! Ohohoho vad spännande! Undra om Meredith tänker berätta att hon var gravid men fick missfall för Derek?


Plus att jag har varit ut i hagen och hälsar på min fina idag! (Hästen Ina!) Och så hälsade jag på mammas fina också, Winnie. Fast hon försökte käka upp min tröja, riktigt smart drag av mig att gå ut i vit tröja, eller vad säger ni? Fast jag skulle egentligen hämta skottkärran och tömma alla blomlådor..  

Kommentarer
Postat av: Mammsing

Du är SÅÅÅ duktig då mitt <3.

2010-10-06 @ 18:42:27
Postat av: Emmis

Hennes böker är ju as bra XD Är den du köpt nu då bra? =D haha Värt att köpa? ;)

2010-10-09 @ 11:19:13
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0