If You Are A Music Freak!



Sätt på blanding på din playlist
- Klicka på nästa efter varje fråga
- Använd sångtiteln som svar på frågan.

1. Hur mår du idag?
Still Counting

2. Kommer du komma långt i livet?
No one wants forever

3. Hur ser dina vänner dig?
I want to know what love is

4. Kommer du gifta dig?
Monster

5. Vad är ditt livs themesong?
Yellow

6. Vad e din livshistoria?
Duet

7. Hur är skolan för dig?
Saknade te havs

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Hos dig är jag underbar

9. Hur kommer imorgon vara?
Hey Boy

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Satellite Heart

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Bite The Bullet

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Diary Of Jane

13. Hur är det med ditt liv?
Make me wanna die

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Kärlek vid sista ögonkastet
(För hon var bäst försök att överträffa det!)

15. Hur ser världen på dig?
You can call me Al


16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Just idag är jag stark


17. Vad tycker dina vänner om dig?
Om du var här

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Kissing you

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Just a dream

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Lemon tree

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Why don’t you get a job?

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Hero of war

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Bumpy ride

24. Vad är några tips till mig?
Airplanes

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
drops of Jupiter

26. Vad är min danssång?
Hard knock life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0