Min mystiska Ina?!

Hejsan hoppsan!
Sitter nu och bara fördriver tiden vid datorn, om ca 5 minuter ska jag gå ner och plocka ut dagens första tvätt, sedan kommer det rulla på som bara den. Lär ju sysselsätta mig med någonting så jag inte bara går och tittar på klockan. För någongång idag opereras min mamma. Hon trillade av min fina någon gång i Augusti och bröt handleden, men den ville inte läka som den skulle.
Har dessutom plockat ihop någolunda ordning på rummet, det är väl en tummen upp?


Någonting som jag tycker är lite fränt är att när jag och mamma var i våras och kikade på hästfölen så fanns det en häst som verkligen förföljde varenda steg jag tog när jag var där vid hagen. Alltså jag stod utanför stängslet men ändå gick den med överallt!! Och nu när jag och mamma har setat och tittat på bilderna så kom vi fram till bilderna på den "otäcka förföljaren" och insåg att det var min fina som förföljde mig där i våras! Det kanske fanns en mening med att hon förföljde mig? Bilden ovan och sista bilen är från när hon förföljde mig, och de andra två rä när hon finns med i bakgrunden, var visst meningen att vi skulle ha hon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0