Chicago - Stickspel.

Hejsan!
Sitter här vid datorn och kikar lite, ska snart byta om och göra mig i ordning för att åka till Borlänge och shoppa lite kläder.. Lite sånt som passar nya hårfärgen och så! ..

Satt och spelade Chicago med Elin igår, haha det var en intressant omgång, jag älskar det spelet!!

Jag förlorade 2 Chicago och Elin förlorade en och hamnade på noll en gång, men till slut vann jag!

Har nyss tatt bilder på brorsans bil och mailat över till honom, snäll lillasyster!

Nej nu ska jag göra mig i ordning! Hörs och syns!

Kommentarer
Postat av: Emmis

svar; Tackar =D jaaa bara 1år kvar nudå ;) wieeee

2010-09-13 @ 10:41:48
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0