Är man korkad så är man...!

Ibland kan man inte göra någonting annat än att skratta åt sig själv alltså!! Kom hem idag efter skolan och muttrade över att en klasskompis hade redan fått sitt studiebidrag men inte jag, då sa mamma till mig att dubbelkolla mitt konto för säkerhetsskull så jag gjorde väl det... Då hade jag tydligen fått det redan förra veckan på tisdagen, snacka pantad man känner sig då! När man gått runt och levt som en kyrkråtta i snart en veckas tid.. Så det kan gå!

Har iallafall setat med en massa läxor nu på kvällskvisten och det har gått över förväntan vilket jag ger en stor tumme upp för!

Iallafall, så åter till pengahistorien.. Så pallrade jag och hjärtat oss iväg till Borlänge för att hämta lite grejjer till far och då fick lite andra grejjer följa med mig hem. T.ex. ett par leggins, ett par strumpbyxor, ett brottarlinne, en t-shirt med tryck samt strumpor! Vilket behövdes en hel del vill jag lova!
Dessutom så har jag beställt hem ett par klänningar från HM som kommer komma vilken dag som helst, tänk er att Madelene ska börja använda klänningar!? Vart är världen påväg!? Haha, nejdå! Men de var så fina så kunde inte motstå! .. Visar väl sig vilken som passar och vilken som inte passar om man säger så, beställde iallafall 4st då 3 av dem var på REA så det blev inte alls nå dyrt.
Sen beställde jag en bok som behövs till skolan idag för att deadlinen är om 4 veckor så hiner inte vänta på den på bibblan. Så nu kommer de mesta peniningerna gå till kursbcker vilket kanske inte känns så jippie men det är tydligen så det är att bli vuxen påstås det!

t-shirt gina tricot
Såhär ser iallafall trycket ut på den nya t-shirten! ny favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0