Dagen i snabb resumé.

Känner mig helt överkörd av en ångvält eller någonting sånt.. Har haft urinvägsinfektion i en veckas tid nu och börjar allvarligt bli ruskigt trött på det!! Imorgon är det dags för skola, mhm. Börjar 08:30 med lite matte, sen så är det engelska efter det till ca 11:45 sen har jag håltimme tills 14:00 då jag har Religion. Sen slutar jag 16:00! Så går heldag imorgon..


För övrigt så har jag och mitt älskade hjärta härjat runt för fullt idag, vi har varit i stan och umgåtts med Julia, vi flickor fotade och Rickard fiskade. Sedan var vi till systra-mi och vi alla käkade pizza, det var mumma!!

Mitt lilla hjärtegryn har för övrigt gått och skaffat sig vita linser, ser just inte nååå mysko ut heller! Jag skaffade mig ett par bruna på REA jag, men har inte riktigt fått till snitzen med att stoppa i dem i ögat så bild på dessa får avvakta.. Men nu vet ni iallafall, ikväll blir det nog two and a half men eller Water for Elephants, har inte riktigt bestämt mig än..

Men nu blirre typ lite sims spelande (Köpt ett nytt expansionpaket.) eller om jag ska kanske slänga mig i säng och läsa någon bok? Får la se hur det blir..


Tack & Hej, leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0