Ett inlägg med en massa bilder!

Hejsan hoppsan lillebror! Nu har jag plockat lite och setat och skrivit över allting i olika block så jag slipper ha alla kurser i sammalika, så nu är det lite mer ordning och reda.
ordning och reda bland skolböckerna.

Så nu sitter jag och kikar lite på ... Gissa filmen! Den som gissar rätt först får en osynlig kaka, haha! (Då ska det vara vilken av filmerna då vi alla säkerligen vet vilka filmer man kan se dessa två filurer i!)
Sagan om de två tornen is the right answer!

Medans min karlilarl ligger någonstans under det enorma täcke och söööver.
sovande pojkvän

Dessutom så har jag tagit lite bättre bilder på t-shirtens tryck, dock bara med mobilkameran men dess kvalitet är ju nästintill tusen gånger så bättre än webbkamerans så det är väl inte så mycket att klaga över!
t-shirt gina tricot 99:-
t-shirt gina tricot

sen så har jag ju som sagt var införskaffat mig nya strumpor också! Supersöta!
strumpor gina tricot

Supersött om ni frågar mig! Sen är resten av kläderna bara basics så det är ingenting att visa upp.

Nej nu ska jag ta och göra någonting åt mitt blöööta hår, sen blir det nog till att sova.

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0