Gott nytt år!

Så var det sista dagen på år 2011..
Ett suveränt år!
~ träffade världens underbaraste och fick mig en egen liten familj.
~ träffade världens bästa Minette.
~ oräkneligt många dagar med Teez!
~ fick antagningsbesked som sa antagen!
~ var i Säter och kikade på raggarträffen.
~ badade första gången på flera år (med tanke på alla operationer)
~ hade en lyckad operation.
~ var på bio med Sandra och Sofia.

Som sagt var, massa saker har hänt! Både bra och dåliga men jag väger upp de bra just för att de är så världsbra!

Nu säger vi hejdå till år 2011 med ett löfte om att 2012 kommer bli ett blogg år då jag ger järnet plus att jag ska gå i skolan! Och en massa andra skojigheter! Och detta år får jag min nyårskyss från en som jag vill ha ifrån också ;)

Puss och hej, dregla över årets snygging (enligt mig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0