Besöksrekord här om dagen!

besöksrekord
Nytt besöksrekord!! .. Det högsta på det här året iallafall! Det gillas ju en massa, hela 71 personer! Vart kom alla de ifrån!? Dock så försvann ju mer än över hälften, det var kanske lite tragiskt.. Men har ju börjat bloggat lite mer nu än tdigare iallafall.. Fast det har varit lite dött här de senaste dagarna, men det beror ju på att jag varit med Therese för första gången på hundra år! Så var vi i stan och solade idag, på soldäcket vid sjön. Brun blev jag också, fast ytterst lite, men tänkte sola mer imorgon om det blir någon sol? Fast då får de allt ta att bli här nere vid sjön.

doktorsbesök, pilonidalcysta
Var och tog bort stygnen imorse, ont som tusan gjorde det eftersom stygnen hade läkt in i huden, eller vad man ska säga.. Så de fick klippa och slita och till slut fick jag ta en till tid på em så jag fick bli bedövad.. Så nu käkar jag de där smärtstillande igen för att det inte ska göra lika ont.. För ta mig tusan vad det svider och har sig! Men för övrigt så påstår de att jag är frisk, så får hoppas att jag faktiskt är det den här gången! Men men, får väl se hur detta slutar!

sitter just nu för tillfället och väntar på att tvätten ska bli klar så jag får gå och lägga mig någon gång, varit en jobbig dag. Maja försvann(?) imorse, min lilla kattsing som varit inne katt i flera års tid är helt plötsligt bara försvunnen. Den enda vägen ut som hon haft nu under natten som var var mitt fönster i sovrummet, men jag bor på andra våningen? Får verkligen en katt för sig att hoppa ut sådär? Har letat överallt, under sängar, under täcken, under soffor, i alla garderober, ute på altan. Verkligen överallt. Men hon e liksom som bortblåst. Hoppas hon kommer tillbaka, man vet inte hur mycket de uppskattas innan de försvinner sådär.. Usch ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0