eftermiddagsmys och massa hyss!



Den här dagen hade väl kanske kunnat varit lite bättre.. Varit vaken sedan halv åtta och sen så har mina små hjärtegryn till systerbarn knäck i lurarna och lyssnat knappt nå alls på mig! .. Mathilda har varit en vända i dammen och sullat och Melvin hälde ut tvål på toagolvet, men nu tog morfar Mathilda med sig iväg på en sväng så nu är det bara jag och Melvin kvar hemma, lugnt är det eftersom han är trött och sitter under filten och kikar på Lotta. Ser ut som att vilken minut som helst kommer ögonen slockna på honom, kanske behövs en lur för att knäcken ska lossna? haha! Nejdå, de e lite söta trotts sina trottsigheter!

Kommentarer
Postat av: POOS

Åh! Du är väl för bra du! Jag vet inte alls hur jag vill ha designen men är sugen på något i grått/lila/brunt/grönt. Kan inte bestämma mig riktigt.. Vill att det ska se proffsigt ut och så.

Stilrent.



Har du några förslag så får du gärna säga till ;)

KRAM!

2011-06-14 @ 05:52:24
URL: http://poosamatorfotograf.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-20 @ 06:33:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0