Aliens & Kattmys = dagligt bloggprat?

Sitter och lyssnar på massa mysmusik, funderar om jag ska kolla på någon film eller om jag kanske ska simsa lite, vet inte riktigt än .. Och vet fortfarande inte varför headern är försvunnen! Irriterande.. Så den får se utsåhär tillsvidare, för jag är ju rödhårig nu så lär ju fota ny bild, kanske imorgon?  
Så var jag i Falun vid doktorn igår och pratade lite, slutade med att vi bokade operation fyra, börjar bli van nu. Så berättade han hur (Om det blir en till) operation fem kommer gå till. Hoppas att den 4e är sista gången säger jag bara!

Haha sitter och spionerar i webcamen som sitter i hästarnas ligghall (Anledning får förbli okänd..) och helt plötsligt kommer det in en Alien och börjar kasta massa halm kring sig! Galet! Haha, nejdå det är bara mamma som mockar!


Och mormor jag ber så hemskt mycket om ursäkt för hur jag skrev om Maja, det är ju min lilla bebis trotts allt! Tänkte att jag skulle smygfota hon "imorse" (Klockan var typ 13:00 och hon hade inte klivit upp än) när hon sov, men hon lyckades vakna. Till slut blev hon sur och la tassen för ansiktet, sötnosen! Och japp, hon sover med täcke på sig ;) Hon börjar bli lite gammal, sover mest hela dagarna! .. Ligger redan i sängen och väntar på att vi ska lägga oss, hehe! Min lilla 14åriga gammla skrutt!


Kommentarer
Postat av: Minna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 22:39:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0