ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN HITTAT!

Sjukt irriterande, igår så gjorde jag ett inlägg sen när jag skulle ladda upp det så gick det inte och hela inlägget försvann helt. Då bidde Madde sur och loggade ut och sket helt enkelt i det.

Men idag verkar det som om bloggarna fungerar någolunda så kan ju försöka mig på ett inlägg.

Som jag skrev igår (Vilket ni inte kan läsa för det försvann ju.) så hittade jag mitt löshår!!! Så har nu tvättat mitt hår och plattat igenom löshåret (Då det var megalockigt för sist jag hade det var på studenten, ujuj!) sedan hade jag tänkt piffa till mig och kanske fotografera lite bilder och fixa till bloggen till något bättre än vad det är nu iallafall! Låter inte det som en bra idé? Bilden är från igår men ville bara visa/bevisa att jag hittat löshåret!



Så var jag i stan med Julia igår också och vi var vid sjön och fotograferade sedan var vi och hälsade på hos hennes mormor som precis flyttat till stan, det var fint de! Bilderna är fotograferade på samma ställa men med olika inställningar, gillade båda skarpt! Dock har jag blivit otroligt störd på att det är nå smuts på alla bilderna men jag har gjort rent hela kameran men ändå så är det smutsigt.. Suck...



Nej nu blir det till att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0