Ett andetag leder oftast till flera.


Känner mig lite utdragen idag, hehe! Vaknade för ca 40 minuter sedan, sitter och i princip väntar på att tiden ska gå så jag kan laga mat te la famillia. Efter det blir det en snabbstädning av rummet sedan ska jag börja pilla på ny bloggdesign. Känner att jag kanske börjar blogga mer om jag har en design som gör att jag VILL blogga, eller vad säger ni?
Jag vet då att familjen skulle uppskatta det eftersom jag hör gnäll var och varannan dag över hur tråkig jag e som inte bloggar, haha!

Är det bara jag som gillar den här nya "Kompispris" låten som spelas på nya ICAreklamen??
Klockren om ni frågar mig! .. Föresten är detta inlägg nr 1111!!

Nej nu ska jag ta och göra någonting åt håret SOM JAG FÖRESTEN HAR FÄRGAT TILL MÖRKBRUNT, skiftar dock fortfarande i rött men men.. Sen tror jag att jag lär börja med maten, hörs på em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0