Lite nattsvammel innan läggdags.

Ja ni, detta med sömn var kanske till en överdrift då klockan är strax efter ett och jag är fortfarande vaken. Vill iallafall passa på att välkomna sommaren då det nu är en offeciell sommarmånad som vi gått in i! .. Setat och läst ikapp miljoner inlägg som jag missat nu under tiden som jag varit "off the blog's" men känns som att jag läst det jag vill läsa. Och kollat in bilderna jag vill se. Dessutom är jag extremt fotosugen, så om någon är på för lite lattjo fotografering så är jag också med på det! Massa färger och mönster och knäppa saker! Det gillas mer än gärna!




Har setat och redigerat en del bilder nu såhär på kvällskvisten, men tyvärr är det lite så som Julia sa att vi lyckades nog inge vidare med fokusen! Men vi får väl öva öva öva, hon är ju här vid sin far ett tag till nu så det är väl bara att passa på att åka ut och fotografera eller gå om det nu är så! Det är ju trotts allt ändå våran hobby så det är ju inte direkt någoting vi lider av.

Ne, nu ska jag springa ner och dricka lite vatten, sen är det på tiden att jag går och lägger mig! Det drygaste som finns är ju att kliva upp nio när man är vaken såhär sent ..
(Klockan nio har gått och blivit en tvångstanke för mig att kliva upp. Dock har jag tagit sovmorgon både igår och idag. Men dags att komma in i rutinerna igen så jag somnar tidigt på kvällen - tidigare än detta iallafall.)

Så nu säger jag tack och godnatt på riktigt! P&K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0