Maten gick att ätas och nu njuts det av musik!

Haha jag börjar förstå vad ni menar med att jag är hemskt efter med tanke på att det finns fortfarande inlägg från Februari hör på "första" sidan, ujuj!!

Nu har jag lagat mat iallafall, det blev hemmagjort potatismos med ugnsfalukorv och det gick faktiskt att äta!!

Sitter nu inne i soffan och lyssnar på musik och ska snart göra mig i ordning, håret är tvättat så nu ska det bara plattas och sminket på så ser jag också ut som en människa igen!! ..
Blir nog till att sova i Grängesberg inatt och kika på massa Eva & Adam, ni vet serien som gick när man var mindre! Emelie fick hem den idag så vi har ju en nostalgi kväll att se fram emot! ..

Ja, nej men.. Nu ska ni få lyssna på den braiga musiken jag sitter och lyssnar på just nu, dock kan jag lova att i princip ingen utav er som läser kommer gilla låten, men det gör iallafall jag och det är ju det som räknas! Haha!
Det gick visst inte att lägga till någonting, dumma dator! Den vägrar klistra in grejjer och göra popup fönster, så får lägga till den senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0