Operationsprat och sims!

Nu så är det över. Operationen, den var igår dock. Men vid den här tiden igår var den över. Det tog bara en halvtimme sedan fick jag ligga tills strax efter ett på em eftersom jag hade ryggbedövning som inte ville släppa ordentligt..
Sen när vi kom hem, mamma och jag, så käkade vi makaroner och köttbullar sedan så spelade jag sims och mamma sov.. Plus att jag fått en massa tabletter jag ska ta, så det är lite snurrigt men det ska väl gå bra! Det är ju inte länge jag ska ta tabletterna så! ..
Ja 2 juni ska jag iväg iallafall och ta bort stygnen så får hoppas att skiten läkt tills dess och att jag slipper detta efter det! Eller vad säger ni? ..

Nej nu blir det lite mer sims spelande, känns som att det kommer vara min sysselsättning ett tag framöver.. Inget jag klagar på dock! haha!

Här är min generation tre i familjen Rysth, J.Lo heter hon, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0