Så var det dags för ett till andetag, i bloggen.

Tja, tja bloggen!
Sitter här hemma vid köksbordet och käkar kakor och håller ett öga på hästorna ute i hagen. Lånbytte en telefon med far min också.. Alltid kul med lite ombyte, haha! Nejdå, men min Iphone är inte riktigt som den ska, alls. Slänger ut simkortet och håller på att skicka fram en ruta "Går ej att ansluta till det mobila nätverket" alltså Telia.. Jobbigt som bara den, så jag tänkte att jag skulle leta reda på min samsung men det var ju lättare sagt än gjort.. Så har en av papps gamla mobiler Nokia N95. Dock så känner jag ju mig själv tillräckligt väl för att veta att innan dagen e slut så har jag bytt tillbaka till Iphonen. Men så kan det vara ibland.

Nu på tal om annat så sov jag över vid Emelie inatt, människan somnade 18:00(!) och vaknade sedan upp kring 20:00 och gnällde på mig att man kunde inte sova den tiden.. Fast det var ju som sagt var hon som sov. Jag satt och kikade på Saltön. Sedan 21:00 blev det desperata hemmafruar, vilket var ett otroligt bra avsnitt! Fast det tycker jag väl i princip alltid så att. Och jag missade förra veckans Grey's och på reklamerna säger de att man ska kika på kanal5play.se men där måste man ju betala 19:- för att se avsnittet!? Vilket kanske inte är så dyrt egentligen, men har inte jobbat på evigheter så lever på minimala kronor just nu så då är ju det inte ett alternativ.


Tänkte bjuda på en bild, vet att inlägg kan bli att se så tråkiga ut annars, så lär jag väl be om ursäkt nu över att det bara är webbilder. Men ska ut och fotografera nu någon dag när Sandra kommer hem från huvudstad, då blir det förhoppningsvis någonting att visa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0