10 Saker Ni Inte Visste Om Mig!

Tänkte börja med något lite annorlundare än vanligt och skriva in tio saker ni inte visste om mig, fast familjen vet väl de mesta men ni andra som kikar in kanske vill veta lite strunt! So here they come!

Jag tycker det är sinnessjukt tråkigt med skor och skoaffärer, om man frågar mig kan de lika gärna stänga igen soaffärerna. För det finns INGET TRÅKIGARE än att gå i dessa affärer!! Usch, finns bara ett märke jag bryr mig om när det kommer till skor och det är Converse men de köps inte ens här i Sverige, usch nej! 


Jag Har nästintill lika stort "hat" till kläder som jag har till skor, finns verkligen inget tråkigare!! Jag är inte direkt den där tjejiga tjejen om man säger så! Dock har jag nån gång ibland fått shopping sug som nu nyss när jag köpte de där 6 klänningarna, men efter det så tappade jag suget igen och tyckte att det var skit tråkigt.


För er som kanske inte följt mig i dessa alla år jag bloggat (Snart firar bloggen 4 år föresten!) så kanske detta kommer som en nyhet, för er andra så kan ni ju hoppa över denna raden. Men jag är galet besatt av filmer, har mer än hundra dvd-filmer/serier osv. Dock är de ihopräknat så jag har inte över hundra serier OCH hundradvd-filmer utan allt och samma. Har alla säsonger av Sex and The City plus filmerna, sen har jag alla utgivna Desperate Housewives, alla The O.C och lite sånt där..


Jag är en sucker för tv- & dataspel. Sims har jag nördat i flera flera år, men nu på senaste har ju Rickard och Jesper setat och spelat Battlefield Bad Company 2 och jag har blivit helt fast i det! Så länge man spelar Xbox LIVE, annars är de inge kul! I början var jag urusel så fick inte spela för då skulle jag bara sänka statsen, men spelade lite i smyg och nu börjar jag bli riktigt bra på det!


Jag har hållt på och måla ett tag hit och dit vilket ni redan vet, men senaste målningen är en bild på en av mina bästa vänners dotter, dock tappade jag suget för det för hundra år sen så ungen har hunnit blivit ett helt år äldre sen bilen jag målar av blev tagen. Så kanske ska skrota den och måla en lite mer aktuell?? Vem vet.. 


Det cirkulerar för tillfället otroligt många skämt bland mina vänner om att jag, om bor på landet, måste ju vara i cocktillstånd varje gång jag kommer till stan då vi här ute precis kommit på hjulet. Haha, tur att jag tycker att det är minst lika kul som de tycker det!! Annars hade det nog gått lite galet till!! Älskar dock allihoppa!


Mitt favoritband är och kommer för alltid vara The Beatles, även fast jag har många andra artister som Veronica Maggio som spelas ganska friskt. Men jag har växt upp med grabbarna så kommer alldrig tröttna på deras låtar eller glömma deras texter. Och så var det med det!


Jag är inte en av dom som tycker om att sitta vid frisören, nej tvärt om.. Jag blir nästintill stressad och tänker på allt jag kunnat gjort istället.. Finner ingen ro i att sitta där och blir lätt uttråkad.. Bara en jäkla väntan "Nu är det bara 45 minuter kvar innan vi ska skölja ur färgen.." "Nu ska vi bara blåsa håret sen klippa det lite.." "Nu ska vi klippa luggen så du går och nyser småhår i hundra år, du slutar lagomt tills nästa gång du ska komma hit!"  Haha kanske lite överdrivet, dessutom så älskar jag min frisör Johanna och hennes salong.. Men jag tycker inte om att vara frisören.. Det kanske ändras den dagen jag står där med villa volvo vovve och fem barn? Who knows? 


Jag blir sinnessjukt arg när jag spelar Wordfeud eftersom jag tycker att folk kan fasiken mig ta och vara lite snällare, haha!! Men när första ordet ger dem 70p eller mer så blir jag bara så förbannad, men när det gäller mig så blir jag superdundermallig och gud nåde den som hackar ner på mig, haha jadu vad ska man säga egentligen?


Nu kommer vi till sista punkten i denna .. Ja vad man nu kan kalla det.. Så nu är det väl då jag ska avsluta med något riktigt finuligt och roligt?? Tjaa, vet inte riktigt vad det finns om mig som kan vara sååå roligt!? Bortsett från hela mig då, haha nej men allvarligt..
Jag har karlavagnen på min bröstkorg, i princip.. Ni vet, stjärntecket (Alla borde veta vad det är jag talar om!?) jag har det iallafall på bröstkorgen och upp över ena nyckelbenet fast som leverfläckar, vilket jag tycker är ganska fänt.. Började som ett skämt att jag hade rottweilerfläckar men sen när vi kikade vidare så insåg vi att jag hade mer eller mindre en karlavagn.. FRÄNT VA!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0