Massa bus med Tilla!

Tjenna!! Hunnit med en hel del idag kan jag ju säga!!

- Tilla väckte mig 08:00 (egentligen mamma men Tilla kom upp och la sig bredvid mig!)
- Vi kikade klart på Gnomeo & Julia.
- Vid 09:30 åkte vi till mormor, men hon var inte hemma!
- Lagomt kring 10:00 åkte vi till S&A och lekte med Felicia!
- Kring 14:00 åkte vi hem.
- Så åkte jag till stan med Rickard och gjorde lite snabba ärenden.
- Där emellan när Tilla och mamma var och handlade fixade jag ihop en tillfällig header.
- Ca 15:15 så började jag & Trillidill baka negerbollar.
- Nu väntar vi på att Roger och Melvin ska komma sen blir de fika!
- Rättelse, nu ska vi kolla på Gnomeo & Julia igen ;) ..

Efter det ska jag göra alla inläggen som jag ligger lite efter med och så är det Grey's till kvällen, men först ska jag åka till Rickards pappa och hämta min kamera som han lånat, sen skynda mig in till Rickards syster för att sedan åka tillbaka till S&A för Grey's som sagt var..

Fullspeckad dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0