Okt. 30, 2011

Jag vet att min bloggning har varit värre än värst under helgerna nu men de senaste två helgerna (Denna inräknad) så har jag fokuserat på Rickard och hans dotter Freja, bloggen får ju faktiskt en massa tid på vardagarna.. Speciellt denna vecka som kommer nu då jag har höstlov.. Då tycker jag att man kan ha överseende med att jag bloggar dåligt, eller är det bara mitt tycke !? ..

Nåja, har iallafall lämnat in två uppgifter idag, en till historian och en till engelskan. Imorgon 09:00 är det dags för matte, tills 10:30.. Hoppas jag kommer upp, är snoooor trött!! Sådär huvudvärkstrött, sen är det ett möte sen är de höstlov..!!

Nej nu ska jag ta och tvinga Rickard att kabba ikull sig med mig och kika på SoA sen så ska jag snarka så mycket som jag bara kan, så tack och godnatt från mig hörni!! ..



(BTW, jag visste inte om att man skulle ställa om klockan 03:00 till 02:00 så var vaken längre igår i onödan, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0