Rotat i gamla bilder och fann godingar!

Har startat upp datorn från istiden idag, haha nej men i princip!
Gick igenom massa gamla bilder och hittade bland annat den här på underbaraste Julia och mig:


Har för övrigt haft besöksrekord idag, har dock min fundering på vart alla kommer ifrån.. Får väl se de närmaste dagarna hur många som stannade och hur många som bara klickade vidare.. Hoppas att de flesta stannar iallafall, vore så sjukt roligt! Kanske dags för er att börja kommentera lite också dessutom? ;) ..


Nej nu ska jag fortsätta kampen om att få min dator att fatta att den ska koppla ihop sig med iPhonen(HUR I HELA VÄRLDEN SKA JAG GÖRA!?) och sedan ska jag nog fixa de där bilderna jag lovar er sen .. Ja jag vet inte riktigt vilket tidslag! .. Haha!

Kommentarer
Postat av: julia

men fyfan vilken bild :< haha

2011-10-26 @ 15:44:51
URL: http://xholycrap.blogg.se/
Postat av: Madelene ~ När en tjej från landet tänker till

Nej gud nej, den är ju underbart fin :D ..

2011-10-27 @ 11:04:05
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0