Topp 10 Bloggar!

PÅ FÖRSTA PLATS har vi en blogg som jag följt i många många år, eller ja den har inte funnits så länge, men självaste bruden har väl funnits i ett par år på olika bloggar.. Tröttnar aldrig!! Älskar hennes designer (Som hon gör själv) och hennes humor! Dessutom är det intressant att följa hennes tredje barn som inte för så länge sedan kommit till världen! Klicka in er på Motherhoods and fall in love!

PÅ ANDRA PLATS har vi en av Sveriges största bloggar, en humor utan slut och otroligt färgrann och noggrann design plus att hon lägger ner oerhört mycket tid på att göra i ordning bilder och dagens outfits till bloggen, det är väl klart att det är Keela jag pratar om, så klicka er in där och gotta er i godingens underbarheter!

PÅ TREDJE PLATS hittar vi ingen mindre än en fotografisk galning som umgås mest i hela världen tillsammans med hennes kamera (Känns det som, skämt åsido). Nej men här är en blogg som visar underbara fotografier, bjuder på fina texten och nån gång ibland kommer det underbara spelningslistor från denna personen! Klicka er in på Myscenario och bli fängslade!

PÅ FJÄRDE PLATS hittar vi en av mina närmaste vänner sedan 14 år tillbaka, otroligt duktig fotograf (Hon som oftast fotat bilderna som finns på mig.) plus att hon har precis flyttat hemifrån så det finns en massa lägenhetsmys samt katungemys på bloggen! Klicka er in på Julias blogg och känn er som hemma!

PÅ FEMTE PLATS så hamnar en tjej som jag nyligen börjat följa så vet inte riktigt vad jag ska säga om hon mer än att hon har fränaste stilen samt en unik bloggstil. Dessutom så kommer hon med alla möjliga random tips och idéer som kanske ljusa upp vardagen om man har en dålig dag. Så klicka er in på Hofhs och var lite random!

PÅ SJÄTTE PLATS så hittar vi en 20årig tös som precis startat eget företag inom butikskedjan SMYCKA, hon är otroligt framåt och älskar att skriva om allt och inget! Hon visar upp olika klädslar, smycken och så är hon en baddare på att stå modell!! Klicka in er vid min vän Emelinda och försvinn i hennes knasighet för ett tag!

Känns tyvärr inte riktigt som jag kommer på någon mer som platsar på listan, klart det finns men har liksom ingen som är sådär så jag känner att den måste vara med och kan ju inte sitta och lägga hit folk som jag bara fyller ut med, så det får bli en topp 6 bloggar!!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: men kommer inte ihåg vad filmen heter blir galen ju?? och puss vad glad jag blev eller!!

2011-10-17 @ 16:15:50
URL: http://myscenario.blogg.se/
Postat av: Emma

JUSTE! tack!

2011-10-17 @ 19:59:09
URL: http://myscenario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0