Veckans topplista!

Nu hade jag tänkt göra någonting såntdär som jag tycker är kul, så tänkte passa på att göra en "veckans lista" typ.. Mhm, den här veckan iallafall så får vi se hur det går med resten av veckorna, haha! Men har setat och tittat på arkivet och det är ju så kul men blir lite ledsen då jag liksom skrivit oerhört mycket om vissa saker men aldrig visat bild eller varit mer specifik.. Så då tänkte jag göra detta för min och dels för er skull!! ..
Så här kommer den här veckans listupplägg:

topp 10 veckan , topp 10 listan
Och eftersom det är jag som bestämmer reglerna så får jag välja och vraka! :) .. Så bestämmer även jag vad som "används" inom kategorien.. Som typ topp 10 teckningar, då får jag välja personliga eller några som jag sett eller hittat på internet. Samma sak med plaggen, musiken och serierna och filmerna kanske är lite svårare att "hitta" så de blir personliga.. De 10 fotografierna vet jag inte än om jag ska välja bland mina egna eller bland andra jag sett.. Mm, så det kommer bli ett helt uppdrag att fixa i ordning denna vecka, haha!!

Nu ska jag börja med topp 10 bloggare! Eftersom jag känner för det idag..

Kommentarer
Postat av: julia

skoj :> ÄNTLIGEN börjar du uppdatera igen ;>

2011-10-17 @ 15:40:55
URL: http://xholycrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0