Dagens (Brings me back to the old days!)

DAGENS KLÄDSEL: Leggins, knästrumpor, klänning och cardigan.
DAGENS FRISYR: Samma lika som på bilden från igår.  
DAGENS SMINK: inget än så länge. 
DAGENS HÄNDELSE: Tjaa, vara Madelene Supernannyn Holmström kanske?! 
DAGENS LÅT: Hmm, ingen speciell vad jag vet?
DAGENS VILL HA: Pengar, jobb, pengar, lägenhet!  
DAGENS PLANER: Vara supernanny! 
DAGENS SKADA: Mathilda luvade mig när hon borstade mitt hår, haha! 
DAGENS DUMMASTE: Ja ingenting än så länge..  
DAGENS DROG: Bandspelande radio, haha! 
DAGENS ÅTERSEENDE: Melvin & Mathilda!  
DAGENS ROLIGASTE: Melvin när jag kom! 
DAGENS TRÅKIGASTE: Trött 
DAGENS FINASTE: Hmm, jag själv i håret ;D  
DAGENS KRAM: Melvin var först! 
DAGENS PUSS: Melvin var först här med!  
DAGENS FAVVO: Melvin, Mathilda, Rickard & Miranda!  
DAGENS SAKNAD: En lägenhet skulle inte sitta fel!! 
DAGENS KÖP: Ingenting än så länge?  
DAGENS GODIS: Hmm, inte ätit nå godis än idag!?  
DAGENS HUMÖR: Någoluda glad faktiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0