Grejar med en Tilda...

Sitter och håller på att pilla på en Tilda som jag påbörjade 2 Juni eller någonting sådant, som jag sedan lagt på is.. Men nu har jag ju skaffat mig lite andra tyger än bara blåa tyger så nu känns det kul att göra Tildor igen! Synd bara att jag tappat bort den tjocka nålen till "hårtråden", men får väl leta vidare eller använda vanlig tråd.. Men då blir det ju liksom luggfria Tildor, men så kan det väl gå antar jag?

(Dock så är hon stoppad och i princip klar, bara håret kvar!)

Sen så glömde jag ju skriva att jag såg Water For Elephants, och gud vilken bra film det var! Rekomenderar verkligen den också, otroligt bra kärleksfilm säger jag bara!! Lite höppig i början, sådär att allt ska gå så fort som möjligt så att storyn kommer fram, men gillade den ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0