Morgon/Förmiddags inlägg.

Tjenna mittbena!! Nu sitter jag här igen, bredvid en snarkande karl, och bara glor på datorn.. Sitter och spelar ett spel på fejjan som heter Happy Hospital, vilket jag tycker är värsta beroendeframkallande!! Egentligen ett helt onödigt spel, men gud så fast jag är!! .. Nördar det som bara den!!!
Happy Hospital Facebook, bild tagen från Google.

Sen så funderar jag på att kika lite på OC, eller om jag ska göra klart min senaste Tilda som jag bara gav upp sådär när jag fick idétorka... Men nu har jag köpt nytt "hår" och nytt tyg plus att jag fått en masssa av mamma och mormor så detta ska nog styras upp ganska snart ska ni se! ..

Nej nu ska jag ta och göra något av den här dagen också, Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0