Gomorgon & löshårsisättnings funderingar!

Godmorgon gott folk, varit vaken ett tag. Sitter och kikar på Tigers Film med lilltösen på 5an, förstår inte att man kan vara såhär sinnessjukt trött.. Uschameja! Blir nog allt till att sova middag efter att hon åker till sin mamma senare idag..


förstår inte varför det blir att se ut som armarna sitter löst då man tar kort uppifrån, haha! Ska visa senare när jag sätter upp löshåret på ett annat vis än det jag brukar göra då jag setat och kikat på lite olika klipp där folk sätter i löshår, definitivt inte på samma vis som mig.. Men vem vet, det kanske blir bättre!?

Kommentarer
Postat av: m.

Absolut, det kommer ta ca 2-3 veckor innan boken är färdigtryckt. Bara jag får pengarna översatta innan jag skickar iväg den, den kostar 170 :)

2012-04-07 @ 11:52:51
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: emma

Snygging du dåå !

2012-04-07 @ 14:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0