Kommit ännu längre..!!!!

Ser ni? Jag har ju kommit bamselångt! Nr 71 nu ju! Har börjat läst också då jag bara "har tid" att lyssna på kvällarna då jag håller på att slockna innan jag trycker igång de.. Känner mig oerhört osocial när jag lyssnar, har ju dålig hörsel sedan tidigare men blir helt borta om jag lyssnar på någonting intressant.. Så hellre att jag läser och kan HÖRA om de är någonting som jag behöver vara med i samtalsämnet..
Kanske fixar upp en halvhjärtad beskrivning över min hörselnedsättning imorgon? Har ju trotts allt inte fått allt klart och dokumenterat än..

Nej, tack och godnatt!


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Håller med dig till fullo! Varenda ord du säger stämmer. Tacksam över att fler faktiskt tänker så :)

Tack! Hoppas du har en fin dag :)

Kramar.

2012-04-10 @ 09:41:54
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: POOS - Ogarp Foto

Ja, jag ska nog göra det! :) Ska ta på nya lägenheten när den är tom och sedan hur den ser ut med möblerna osv.



Håret är iallfall grymt snyggt! Fick du betala mycket för det? Är sugen på löshår (för att få tjockare hår) men vill inte lägga ut en förmögenhet :/

2012-04-10 @ 11:15:54
URL: http://poosamatorfotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0