Oj vilka fina kommentarer!



Men hörni vad fina kommentarer jag fått av er, kan dock tyvärr säga att jag skämtade aprillo med er, litet sent aprillskämt dock.. Tror inte jag skulle svarta på mig nu när jag kämpat så hårt för denna färg som jag faktiskt har! :) Vet heller inte riktigt om jag skulle våga .. Tur jag inte fick en såndär "Men gud vad bra, du såg förskräcklig ut i blond!" då hade jag nog smygfärgat håret mörkt ändå, haha!
Men som ni ser så finns ju inte piercingen med på bilden, plus att om ni klickar in i arkivet Foto - Människor så finns denna bilden där, bara det att jag bloggade den för ca 1,5 år sedan.. Så tyvärr alla! Men massa tack för era fina ord! ♥

Kommentarer
Postat av: Tessa

Fast jag var påväg å skriva på FB, "på va bra, du e såå fin i mörkt" :D så ja tycker att du SKA färga de mörkt!!! :)

2012-04-03 @ 20:23:48
Postat av: Julia

meh :<<

2012-04-03 @ 20:32:09
URL: http://xholycrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0