Angående det nya löshåret..!!

Jag har inte KÖPT mig löshår sedan våren 2010, vilket är två år sedan.. Så nu tyckte jag att jag fick unna mig nytt egen oanvändt löshår.. Har ju fått Elins löshår då hon skulle köpa längre, men mitt hår blev att se så mörkt ut av det så efter lite rådgivning av Johanna och noggrant funderande så köpte jag det, är så sjukt nöjd!

(Fått frågor om jag färgat mitt hår men vill poängtera att det har jag INTE gjort då ni kan se utväxten..!)


Här är det gamla löshåret med färgnummer #P8/24, köpt på Rapunzel (Klicka på länken för att komma till håret!).

Här är det nya löshåret med färgnummer #P27/613, köpt på Rapunzel (Klicka på länken för att komma till håret!).

Plus att jag fick 10% rabatt då jag uppgav Kissie som rabattkod i kassan, ibland är det bra att läsa bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0