Frågestunds svar, de första!



Hur lång är du?
Jag är hela 167cm kort ;) .. Haha!

Hur ser ditt rum ut?
tja alltså, jag bor ju mer eller mindre hos min pojkvän numera, men mitt rum har gröna väggar och garderober längst 2 av 4 väggar, ska försöka leta reda på några bilder senare som ni kan få se!

Vad har du för mobil?
Jag har en iPhone 4, köpte den för ca en månad sedan och är det bästa köp jag gjort!

Vad är dina katter för ras?
Jadu, det var en bra fråga? Haha, de är bondkatter, det är ett som är säkert.. Sen vet ju inte uppfödaren vilken katt som hennes katt hade parat sig med, vem vet de kanske är jätte dyra egentligen??

hur gamla är dom?
De fyller hela 4 månader den 15e, små bäbisar än ju!

Varför valde nu just de namnen?
Hmm, jadu.. Vi satt och pratade en massa om namn och jag ville först ha en katt. Men Rickard tyckte två, så då fick vi döpa en varsin och han döpte Ozzy efter Ozzy Osbourne(Stavning?) och jag döpte Nelson efter Nelson i Simpsons, den där mobbaren ni vet? Haha

Vad fotar du med för kamera?
Jag fotar med en Nikon D40, bästa kameran och bästa märket enligt mig!! Men de flesta bilder på senaste tiden har blivit tagna med iPhonen.. 

Tvekade du nån gång på att inleda ett förhållade med Rickard då han hade barn?
Oj Jessica, detta var en tung fråga, haha! När jag träffade Rickard visste jag ju redan att han hade barn. Först träffades ju vi mest som kompisar, även fast det var mer eller mindre kärlek vid första ögonkastet, på riktigt. Men jag skulle aldrig tveka för att han har barn, jag har växt upp med barn och alltid tyckt om barn så det ses inte som ett "hinder" för mig!  
 
och hur känns det att "helt plötsligt" ha ett barn i familjen, och vara "bonus mamma" :)
Ja det var rätt omtumlande till en början, visste ju inte alls vad hon gillade och hur hon skulle ha allting. Inte ens om hon skulle komma att gilla mig, men det har gått jätte bra och hon säger Vavva(Madde) till mig och hon har nog förstått att jag är här för att stanna! Sen som bonus mamma så får man alltid gå igenom hundratals prövningar, men det är mest roligt att se hur finulig hon kan bli!


Hoppas ni fått de svar ni ville ha när ni skrev frågorna! :)

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hej, självklart kan vi göra ett länkbyte!

En fråga bara hur många läsare har du'? :)

2012-02-01 @ 19:50:01
URL: http://elviraas.blogg.se/
Postat av: Zandra

sv: Ja eller hur, han band är riktigt bra :D

2012-02-01 @ 19:53:32
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Jessica - mamma till Joline

Tack för ditt svar madde !:) Hoppas du inte tog "illa upP" för att jag fråga. Var nyfiken :)



SV: Visst har hon fått fina saker :)

2012-02-01 @ 20:52:21
URL: http://jessiplusett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0