Mitt i natten inlägg plus Rickards födelsedag!



Fy tusan vad vi fick känna på vinter idag då..!! Får se till morgonen hur mätaren står då. Massa på tapeten "imorgon" då Rickard faktiskt fyller år så ska baka tårta och hämta Therese och Julia, lyckas laga mat samt kanske hämta Freja..

Massa massa och som sagt var fyller mitt älskade hjärta hela 21år idag, massa grattis på dig hjärtat ♥ Dock blir de inge bilder på han då han själv krävt att inte synas på bilder i bloggen mer än skridskobilden, så jag respekterar det faktiskt!

Nej nu ska jag köra ett race battlefield sen sova då klockan faktiskt är TVÅ på natten, klockan ringer åtta imorgon för att lyckas hinna med allting som ska hinnas med..!!

Föresten så är detta inlägg nr 1300!! Woho, eller något.. =)

Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0