Mitt nya armbandsur!


Den andra klockan kom igår, så när jag låg hemma och tog det lugnt/vilade så gick Rickard och hämtade den, helt kär! Få se om jag hittar på nån passande outfit till den imorgon (Vilket borde vara lätt då det är en vit klocka!) så är det familjedag imorgon dessutom, som jag längtat! Nej nu blir det till att hinka vatten, äta lite fil sen soova. Eller ja okej, se klart på The Texas Chainsaw Massacre: The Next Generation. Vilket verkar vara en skitfilm som dessutom inte passar så bra med min blodfobi, jaja ibland får man väl leva med det Rickard visar mig.

Kommentarer
Postat av: Jessica - mamma till Joline

Jättefin! :)

2012-02-20 @ 11:34:59
URL: http://jessiplusett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0